Semalam sukarelawan thirdforce menziarahi 2 buah keluarga asnaf di sekitar pasir puteh dan bachok yang miskin dan ramai anak-anaknya. Abangraja mensasarkan kita disini menyantuni asnaf sekurang kurangnya satu keluarga seminggu.

Kita menyampaikan bantuan beras dari sumbangan kalian semua keluarga besar thirdforce. Jika ada lebih sumbangan pada bulan itu abangraja akan menyusun abar kiya tambah lagi dengan barangan dapur, ubat2 dsbg.

Bagi abangraja, ziarah dan kunjungan seperti ini adalah perlu untuk mendidik hati kami para sukarelawan dengan sifat tawadhuk dan syukur. Ianya segala2nya tentang kami bukanlah tentang asnaf tersebut. Asnaf tersebut kata abangraja adalah medium Allah sediakan utk kita rebutkan saham akhirat kita masing-masing.

Semoga bantuan tersebut sedikit sebanyak dapat meringankan beban mereka.

Terima kasih semuanyaaa..
Teruskan bersama kami kita sebarkan gelombang kasih sayang ini sejauh mungkin ya. Perhatikanlah gambar2 dan wajah anak-anak yg menerima bantuan ini. Kalianlah yg menyumbang yang menjadikan usaha ini saru kenyataan.

Jauhi sifat dengki mendengki sesama sendiri. Tanamkan sifat positif dalam diri dan anak anak kita agar hidup berkasih sayang sesama makhluk.

Semoga Allah Merahmati kita semuanya.

Attachments

Related Post