5 October 2017, sukarelawan The 3rd Force telah hadir ke rumah Farid untuk meninjau Dan bertanya khabar di Kg Alor Pasir, Tanah Merah.

Sudah tiga bulan fariq di rumah selepas mengalami kemalangan di Machang dahulu, Alhamdulillah Fariq semakin sembuh dan boleh berjalan perlahan menggunakan tongkat. Dia berasa gembira kerana sahabat-sahabat sentiasa hadir melawat dan memberi semangat kepadanya.

Fariq ada bagitahu yang dia tak sabar nak kembali mengikuti aktiviti kesukarelawan macam dulu. Subhanallah semangat macam ini membuatkan kami sukarelawan berasa sangat kagum dengan dia.

Fariq merupakan sukarelawan Thirdforce sepenuh masa yang menginfak masa mudanya bersama-sama dengan Abang Raja. Dia juga membantu Abangraja dalam bidang grafik dan multimedia.

Terima kasih fariq ucapkan kepada semua yang membantu dan mendoakan dia Terutamanya abangraja, sahabat seperjuangan, pihak Hospital KPJ Kota Bharu, Red Ambulan dan rakyat Malaysia. Sesungguhnya sahabat yang baik itu tidak akan tinggal sahabatnya ketika susah. Berkawan bukan hanya ketika senang.

Jomm jadi orang baik baik

Laporan Oleh Ramadan
Sukarelawan Thirdforce

Related Post

Leave us a reply

*

*